Спеціалісти ГУ ДФС у Житомирській області пояснили, яка податкова звітність отримує ознаку «Історія подання» та в яких випадках подається податкова декларація в електронному (паперовому) вигляді з ознакою «Звітна», «Нова звітна», «Уточнююча».

Але на початку нагадали: якщо у майбутніх податкових періодах платник податків самостійно виявив раніше допущені помилки у поданій податковій декларації, він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок.

Такий розрахунок можна не подавати, якщо відповідні уточнені показники зазначаються у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період.

Увага! Первинні показники, що відображаються в підсистемі, яка забезпечує обробку податкової звітності та платежів, є показниками форм податкової звітності (далі – Звітні документи).

Якщо після подання Звітного документа платник податків подає до граничного строку подання новий Звітний документ із виправленими показниками, поданий раніше Звітний документ стає недіючим та отримує ознаку стану обробки «Історія подання». Дані Звітного документа, який отримує ознаку стану обробки «Історія подання», після настання граничного строку сплати грошового зобов’язання за таким Звітним документом виключаються з інтегрованої картки платника. Вказане виключення проводиться датою отримання такої ознаки стану обробки та з використанням відповідних облікових показників (операцій).

Отже, податкова декларація подається з ознакою:

«Звітна» – за відповідний базовий звітний (податковий) період у встановлені строки для такого подання або з порушенням термінів подання;

«Нова звітна» – до закінчення граничного строку подання декларації за такий самий звітний період з виправленими показниками після поданої податкової декларації з ознакою «Звітна»;

«Уточнююча» – після граничного терміну подання декларації за такий самий звітний період (з урахуванням строків давності) при виправленні показників поданої податкової декларації.

 

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»