Уряд прийняв рішення щодо удосконалення функціонування Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та процедури їх реєстрації – повідомляє Урядовий портал.

Установлено, що до набрання чинності Законом України “Про електронні довірчі послуги” ідентифікація користувачів під час надання доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, отримання через веб-портал Міністерства юстиції послуг у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також ідентифікація державних реєстраторів прав на нерухоме майно здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису, який за умов, визначених Законом України “Про електронний цифровий підпис”, прирівнюється до власноручного підпису.

Також підтримано пропозицію Міністерства юстиції щодо створення Реєстру об’єктів нерухомого майна як підсистеми, призначеної для автоматизації процесів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що містить відомості про технічні характеристики об’єктів нерухомого майна, які розташовані на земельній ділянці та права на які підлягають державній реєстрації відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” за результатами їх технічної інвентаризації, з метою надання достовірних відомостей у повному обсязі про такі об’єкти, зокрема державним реєстраторам прав на нерухоме майно, органам місцевого самоврядування та органам державного архітектурно-будівельного контролю.

Міністерству юстиції доручено протягом року з дня набрання чинності постанови КМУ від 06.06.2018 р. № 484 вжити заходів для створення Реєстру об’єктів нерухомого майна та визначення порядку його ведення.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»