Порядок функціонування електронної системи охорони здоров’я; Порядок опублікування відомостей з електронної системи охорони здоров’я Національною службою здоров’я затверджені постановою Кабміну від 25.04.2018 р. № 411.

Завданням електронної системи охорони здоров’я є забезпечення пацієнтів функціоналом електронних сервісів для реалізації їх прав на медобслуговування, зокрема:

• реєстрацію у центральній базі даних, у тому числі з використанням засобів електронної ідентифікації;

• створення, внесення, перегляд та обмін деклараціями про вибір лікаря, який надає первину медичну допомогу (далі — декларації);

• надання можливості обміну рецептами, направленнями, медичними записами, іншою інформацією та документами через електронні кабінети відповідно до прав доступу користувачів.

Для надання або отримання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій користувачі зобов’язані зареєструватися у відповідних реєстрах.

Реєстрація пацієнтів буде здійснюватися двома способами: 1) самостійно або 2) шляхом звернення до закладів охорони здоров'я.

У першому випадку пацієнт має право використовувати для електронної ідентифікації Bank ID та інші засоби електронної ідентифікації відповідно до законодавства.

У другому (реєстрація шляхом звернення до закладів охорони здоров'я) пацієнта реєструють після її персоніфікації шляхом пред’явлення документа, що посвідчує особу та документи, що підтверджують громадянство України.

Після реєстрації користувача автоматично формується запис у відповідному реєстрі та створюється електронний кабінет.

Оновлений порядок набув чинності 25.05.2018 р.

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»