З метою уникнення випадків некоректного заповнення Скарги на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЭРПН або відмову в такій реєстрації (далі — Скарга) та забезпечення успішної її реєстрації, ДФСУ на своєму офіційному веб-сайті опублікувала зразок заповнення такої Скарги.

Водночас податківці нагадали:

  • Скарга подається в електронному вигляді;
  • створення та надсилання Скарги за формою J(F)1313201 забезпечено через Електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. Також для формування Скарги платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту);
  • до Скарги подаються документи про підтвердження реальності здійснення операцій по заблокованих податковим накладним/розрахункам коригування за формою J(F)136010. Кожен документ, що додається до Скарги, надсилається окремим додатком у форматі PDF та повинен мати розмір не більше 2 мегабайт;
  • підтвердженням реєстрації в ДФС Скарги є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді у текстовому форматі, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідної скарги.

Із зразком заповнення скарги можна ознайомитися тут.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»