Організаційні засади ведення бухобліку та складання звітності про виконання бюджетів органами Казначейства визначатиме наказ Мінфіну від 21.10.2013 р. № 885.

Незважаючи на те що цей наказ адресований передусім органам Казначейства, є декілька моментів у ньому, які заслуговують уваги бюджетних установ.

По-перше, регламент роботи органів Казначейства по завершенні бюджетного періоду та на початку нового бюджетного періоду щороку затверджується наказом організаційно-розпорядчого характеру Казначейства України за погодженням з Мінфіном.

По-друге, документи (незалежно від способу виготовлення), які подають розпорядники й одержувачі бюджетних коштів та інші клієнти до органу Казначейства, мають бути особисто підписані уповноваженими особами клієнта, а їх підписи — скріплені печаткою. На електронний документ накладається електронний цифровий підпис відповідно до вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

Первинні документи, які не містять обов’язкових реквізитів, повертаються органами Казначейства без виконання.

Наказ Мінфіну «Про затвердження Положення про організацію бухгалтерського обліку і звітності про виконання державного та місцевих бюджетів в органах Державної казначейської служби України» від 21.10.2013 р. № 885.
Набирає чинності  01.01.2014 р.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»