У разі допущення продавцем товарів/послуг помилок під час зазначення обов’язкових реквізитів податкової накладної, передбачених п. 201.1 ПКУ, та/або порушення продавцем/покупцем граничних строків реєстрації в ЄРПН (крім податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких призупинена згідно з п. 201.16 ПКУ) податкової накладної/розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до декларації за звітний податковий період заяву зі скаргою на такого продавця/покупця. Це право зберігається за ним протягом 365 к.дн., що настають за граничним строком подання декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну чи допущено помилки під час зазначення обов’язкових реквізитів податкової накладної/порушено граничні строки реєстрації в ЄРПН.
До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
При цьому нині не реалізовано технічної можливості процедури подання в електронній формі разом із ПДВ-декларацією копій документів, що додаються до заяви зі скаргою на постачальника про відмову надати податкову накладну (порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації податкової накладної в ЄРПН) (додаток Д8 до декларації). Тому такі копії документів подаються платниками ПДВ до контролюючого органу за місцем податкового обліку на паперових носіях у строк, визначений для подання декларації з ПДВ.
Це роз’яснення ДФС опублікувала в підкатегорії 101.23 системи «ЗІР»