«14 листопада 2013 року Ресурсним Центром зі сталого місцевого розвитку при Українській асоціації районних та обласних рад спільно з Міністерством фінансів України було проведено узгоджувальну нараду щодо вдосконалення вимог до професійно-кваліфікаційного рівня керівника бухгалтерської служби бюджетної установи та шляхів вирішення проблеми», — повідомляє прес-служба Української асоціації районних та обласних рад.

За результатами узгоджувальної наради  підготовлено проект протоколу, яким передбачається, зокрема, підтримати такі пропозиції щодо:

  • доповнення постанови КМУ від 26.01.2011 р. № 59  замість вимоги про стаж роботи таким: «проходження спеціалізованих курсів для особи, що претендує на посаду бухгалтера або головного бухгалтера із отриманням відповідного сертифікату у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України». Тематика зазначених курсів має враховувати специфіку роботи в сільській та селищній радах;
  • зменшення вимоги щодо стажу роботи претендента на посаду головбуха до 1 року
  • запровадження практики направлення молодих спеціалістів, які отримали спеціальність за цільовим державним замовленням. Такі спеціалісти (магістри) ще під час навчання можуть отримати додаткові знання з адміністрування бюджетних організацій, установ із проходженням стажування за спеціальністю в декілька місяців. Таким спеціалістам доцільно зняти обмеження щодо стажу роботи;
  • права територіальних громад на створення та співфінансування спільних бухгалтерій за відповідною угодою між органами місцевого самоврядування;
  • права районних рад у разі необхідності за згодою сторін забезпечувати бухгалтерське обслуговування тих сільських, селищних рад, які не можуть укомплектуватися необхідними кадрами. Це рішення може бути тимчасовим — на відповідний бюджетний рік.
Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»