Відповідно до наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» від 14.07.2017 р. № 637, запроваджено інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет».

Електронний кабінет має функціональні частини: відкрита  (загальнодоступна) частина та приватна частина (особистий кабінет).

Для забезпечення взаємодії засобами Електронного кабінету в приватній частині (особистий кабінет), яка є індивідуальною персоніфікованою веб-сторінкою користувача, платник податків здійснює електронну ідентифікацію з використанням ЕЦП відповідальних осіб платника (директора, бухгалтера, осіб, які мають право підпису), наданого будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис».

Приватна частина (особистий кабінет) Електронного кабінету забезпечує надання платнику податків послуг, перелік яких передбачено ПКУ.

Для забезпечення можливості незалежної перевірки коректності роботи Електронного кабінету в розділі «Електронна звітність» офіційного веб-порталу ДФС розміщено перелік тестових платників.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Про старт е-кабінету ми писали в матеріалі «Е-кабінет ДФС із 1 січня стартує в повноцінному режимі»

 

 

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»