Міндоходів наказом від 10.10.2013 р. № 574 перезатвердив Порядок розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків (далі — Порядок). При цьому порівняно із Мінфінівським порядком (наказ Мінфіну від 30.11.2012 р. № 1261) норматив зазнав суто косметичних змін, як то Державна податкова служба перетворилася на Міндоходів.

Нагадаємо: для розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платник податків звертається до органу доходів і зборів за місцем свого обліку або за місцем обліку такого грошового зобов’язання (податкового боргу) з письмовою заявою, у якій зазначаються суми податків, зборів, штрафних (фінансових) санкцій (штрафів), пені, сплату яких платник податків просить розстрочити (відстрочити), а також строк розстрочення (відстрочення) та періоди сплати. При цьому окремо зазначаються суми, строк сплати яких ще не настав, а також строк сплати яких уже минув.

Наказ Міндоходів «Про затвердження Порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків» від 10.10.2013 р. № 574.

Набирає чинності з дня офіційного опублікування.
Станом на 18.11.2013 р. не опублікований. Запланований до опублікування в «Офіційному віснику України» за 26.11.2013 р. № 89

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»