Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами, ураховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік органами Казначейства, за спеціальним фондом бюджету — винятково в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. Зокрема це вимагає ст. 48 БКУ.

Органи Казначейства під час реєстрації бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів здійснюють їх перевірку на відповідність і наявність бюджетним асигнуванням, установленим кошторисом.

Зокрема здійснюється перевірка сум договорів (угод), укладених розпорядниками бюджетних коштів із надавачами товарів, робіт, послуг, які є підтвердними документами для реєстрації бюджетних зобов’язань.

У разі змін умов бюджетних зобов’язань (додаткові договори, розірвання договору тощо) розпорядник бюджетних коштів повинен протягом 7-ми робочих днів із дати їх виникнення подати до органів Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань та/або Реєстр бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів і відповідні підтвердні документи щодо уточнення реквізитів та показників таких бюджетних зобов’язань (п. 2.8 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 р. № 309).

З огляду на це Державна казначейська служба в листі від 03.11.2017 р. № 16-08/1011-18370 указує: відсутність у договорах про постачання електроенергії суми договору або невідповідність її бюджетним призначенням суперечить вимогам бюджетного законодавства. Під час укладання договорів про постачання електроенергії з бюджетними установами необхідно дотримуватися вимог бюджетного законодавства.

 

 

 

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»