У разі якщо центром сервісного обслуговування при гарантійному (післягарантійному) ремонті було замінено несправний фіскальний блок, у ньому відновлюється інформація із щомісячних звітів РРО за останні три роки.

Вимоги щодо відновлення суб’єктом господарювання або центром сервісного обслуговування електронної контрольної стрічки у РРО чи її роздрукування на паперовому носії чинним законодавством не передбачено.

Відповідальності за невідновлення електронної контрольної стрічки згідно зі ст. 17 Закону № 265 не передбачено.

Окрім того, ДФС повідомляє, що в базах даних ДФС наявна інформація про копії розрахункових документів, а також копії фіскальних звітних чеків, послідовно сформованих РРО, що створені в електронній формі таким реєстратором, які зберігаються на носії контрольної стрічки у формі пакетів даних.

ІПК ДФС від 12.12.2017 р.
№ 2961/6/99-99-14-05-01-15/ІПК

 

 

 

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»