Із 15 листопада набирає чинності наказ Мінфіну від 06.06.2017 р. № 557 (даліНаказ № 557), яким затверджено новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами.

Автоматизована перевірка здійснюється в день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення.

Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом 2-х годин із часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі — протягом перших 2-х годин наступного операційного дня.

Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції формується друга квитанція, яка є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.

У другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата й час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа й автора квитанції).

За повідомленням сайту Офісу ВПП ДФС

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»