Для вдосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Відповідно до змін, особи, які провадять незалежну профдіяльність, додатково до реєстраційних документів подають документи з урахуванням сфери діяльності.

Так, приватний нотаріус — копії свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю та реєстраційного посвідчення, адвокат — копію сертифіката про право на зайняття адвокатською діяльністю, аудитор — копію сертифіката аудитора, оцінювач — копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача, арбітражний керуючий — копії свідоцтва про право на провадження діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) й ухвали (постанови) про призначення його арбітражним керуючим, керівником санацією, ліквідатором або копію наказу про призначення.

Зміни до Регламенту АЦСК ІДД ДФС набудуть чинності 17.11.2017.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»