Рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути оскаржене в адміністративному чи судовому порядку (пп. 201.16.3 ПКУ). Зокрема процедура адміноскарження передбачає подання платником ПДВ відповідної скарги до ДФС.

Детально про це ми розповідали в матеріалах «Як оскаржити рішення комісії ДФС про відмову в реєстрації податкової накладної» газети № 135/2017 і «Розжалобимо» фіскалів, або Про практичні фішки адміністративного оскарження блокування ПН/РК» газети № 177/2017.

Згідно з п. 5 Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затвердженого постановою КМУ від 04.07.2017 р. № 485, скарги подаються платником ПДВ до ДФС протягом 10 к.дн. після отримання ним відповідного рішення комісії ДФС. У разі якщо останній день 10-денного строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Крім того, строк подання скарги може бути подовженим за правилами й на підставах, визначених п. 102.6 ПКУ.

Отже, відлік 10 к.дн., передбачених для оскарження рішення комісії ДФС, розпочинається з дня, наступного за днем отримання платником податків рішення комісії ДФС.

Таке роз’яснення опубліковано в підрозділі 133.01 системи «ЗІР».

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»