Для одержувачів бюджетних коштів, які є суб’єктами господарювання, організаціями, використання печатки відповідно до законодавства не є обов’язковим.

Відповідною нормою доповнено Порядок казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затверджений наказом Мінфіну від 24.12.2012 р. № 1407, і Порядок  відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затверджений наказом Мінфіну від 22.06.2012 р. № 758.

Подані розпорядниками бюджетних коштів й одержувачами бюджетних коштів платіжні доручення перевіряються органами Казначейства щодо наявності всіх необхідних реквізитів, відповідності підписів відповідальних посадових осіб і відбитка печатки установи зразкам (якщо картка зі зразками підписів та відбитка печатки містить відбиток печатки).

На першому примірнику платіжного доручення ставляться відбиток печатки (якщо картка зі зразками підписів та відбитка печатки містить відбиток печатки) і підписи відповідальних осіб розпорядника (одержувача) бюджетних коштів, які мають право підписів згідно з карткою зі зразками підписів та відбитка печатки.

Тож у платіжному дорученні одержувачів бюджетних коштів печатка тепер не обов’язкова.

Не обов’язкове використання печатки також під час відкриття рахунків одержувачами бюджетних коштів.

Окрім того, уточнено, що право першого підпису належить керівнику, його заступникам й іншій уповноваженій на те особі та не може бути надано головному бухгалтеру й іншим особам, які мають право другого підпису.

Наказ Мінфіну «Про внесення змін до деяких
нормативно-правових актів
Міністерства фінансів України»
від 01.09.2017 р. № 729

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»