Платники податків, які здійснюють ведення документів з обліку доходів, витрат й інших показників, пов’язаних із визначенням об’єктів оподаткування (податкових зобов’язань), первинних документів, регістрів бухобліку, фінзвітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків та зборів, в електронному вигляді, зобов’язані під час проведення перевірок надати посадовим особам контролюючого органу на їх запит такі документи в електронному вигляді.

Стосовно питання надання великими платниками податків під час проведення документальних планових (позапланових) виїзних перевірок, які проводяться в приміщенні платника, сканованих документів первинного бухобліку, складених на паперових носіях, то такі документи не вважаються документами в електронному вигляді відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. № 851-IV та Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 р. № 852-IV, а є їх копіями.

Таку відповідь надала ДФС в ІПК від 03.10.2017 р. № 2112/6/99-99-14-03-03-15/ІПК щодо обов’язку надання під час проведення документальних планових (позапланових) виїзних перевірок документів й інформації в електронному вигляді, у т.ч. сканованих копій документів, створених на паперових носіях.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»