Усі, хто звітує електронно, майте на увазі, що відмовити в прийнятті звітності або реєстрації податкової накладної з причини «можливо, припинено дію Договору про визнання електронних документів» ДФСУ як адміністратор автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» не вповноважена.

Так, підставами для відмови в прийнятті податкової звітності є:

  • недійсність електронного цифрового підпису;
  • закінчення строку дії сертифіката відкритого ключа;
  • наявність помилок у податковій накладній та в розрахунку до неї або декларації з податку на додану вартість.

Водночас податковим законодавством передбачено обов’язок контролюючого органу щодо прийняття для реєстрації податкових накладних і визначено вичерпний перелік підстав для відмови в реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних. Зокрема — невідповідність вимогам п. 201.1 ПКУ.

Постанова Чернігівського окружного адміністративного суду
від 14.09.2017 р. у справі № 825/1354/17

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»