Комітет управління Проекту з комплексної реформи ДФС погодив першочергові кроки для реформи ДФС. Це перелік швидких змін, що вже в короткостроковій перспективі підвищать ефективність операційних процесів у ДФС, полегшать процес сплати податків для платників і стануть запорукою подальших перетворень. Серед них:

1. Обслуговування платників:

  • систематизувати й пришвидшити процес розвитку онлайн-послуг;
  • розпочати розширення та вдосконалення контактного центру ДФС (call-центру), щоб будь-який платник податків міг отримати якісну консультацію по телефону, а в майбутньому — замовити адміністративну послугу;
  • проаналізувати перспективи та шляхи розвитку ІТ-систем ДФС для того, щоб зробити ДФС захищеною та провідною установою в ІТ.

2. Податкові перевірки:

  • розробити логіку й алгоритм автоматизації камеральних перевірок;
  • удосконалити моделі визначення податкових ризиків, використовуючи розширену аналітику.

3. Погашення боргу:

  • розробити й упровадити системи пріоритизації та сегментації боржників, що дозволить скеровувати ресурси податкових керуючих на боржників із високою ймовірністю стягнення;
  • запустити спеціальний підрозділ для контакту з активними боржниками за прикладом банківського сектора (контактний центр для вихідних дзвінків).

4. Робота з персоналом:

Розробити й упровадити ініціативи для підвищення мотивації.

  • детально проаналізувати розподіл функцій між працівниками та розробити рішення для підвищення їхньої ефективності;
  • проаналізувати й упровадити найкращі світові методологічні практики навчальних програм.

За даними Мінфіну

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»