Одне з основних завдань Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі — Фонд) та його робочих органів є здійснення перевірок обґрунтованості видачі та подовження листків непрацездатності застрахованим особам (п. 6 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 р. № 1105-XIV).

Отож, у разі необхідності комісія із загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (далі — Комісія), має право звернутися до робочих органів відділень Фонду для проведення перевірки обґрунтованості видачі та подовження листків непрацездатності.

Окрім цього, Комісія має право брати участь у перевірках організації медичного обслуговування застрахованих осіб лікувально-профілактичним закладом, що розташований на підприємстві, а також дотримання хворими призначеного режиму лікування (пп. 3.1.4 Положення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації, затвердженого постановою Правління Фонду від 23.06.2008 р. № 25).

Лист ФСС з ТВП від 11.05.2017 р.
№ 5-14/Н-225з-60

Від редакції

Завдяки реорганізації шляхом злиття Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі — ФСС від НВ) і Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі — ФСС з ТВП) утворено Фонд соціального страхування України (далі — ФССУ).

Згідно з постановою Правління ФССУ від 24.05.2017 р. № 34, виконання новоутвореним Фондом його функцій та завдань, визначених Законом № 1105розпочалося з 01.08.2017 р. Однак нормативно-правові та розпорядчі акти ФСС від НВ і ФСС з ТВП діють до затвердження відповідних рішень ФССУ (п. 9 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1105). Про це йшлося в матеріалі «Реорганізація фондів соцстрахування: що враховувати роботодавцям».

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»