Після отримання рішення комісії ДФС про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування платнику ПДВ відведено 10 к.дн. для подання відповідної скарги. Своєю чергою, якщо останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути подовженим за правилами та на підставах, визначених п. 102.6 ПКУ.

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

• задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

• залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Якщо мотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом 10 к.дн. із дня отримання скарги ДФС, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог п. 2001.3 ПКУ.

Таке повідомлення опубліковано на офіційному веб-сайті ГУ ДФС у Донецькій області.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»