ГУ ДФС у м. Києві пояснило платникам ЄСВ, чому не надходять своєчасно квитанції № 2 про подання Звіту з ЄСВ і куди звертатися із цією проблемою.

Підтвердженнями поданої звітності є квитанція № 1 та квитанція № 2.

Квитанція № 1 свідчить про те, що Звіт із ЄСВ страхувальника успішно прийнято для подальшого опрацювання. Також зазначена квитанція містить інформацію, що за результатами приймання й обробки електронного Звіту з ЄСВ у Пенсійному фонді України буде сформовано другу квитанцію, що буде надіслана на електронну адресу, з якої було відправлено Звіт.

Квитанція № 2 містить інформацію про результат обробки Звіту й повідомляє про внесення чи невнесення відомостей зі звітності страхувальника до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр застрахованих осіб).

Таким чином, квитанція № 2 свідчить лише про те, що дані зі звіту завантажено до Реєстру застрахованих осіб, ведення якого покладено на Пенсійний фонд України.

Беручи до уваги викладене, надання роз’яснень щодо квитанції № 2 належить до компетенції органів Пенсійного фонду України.

За інформацією зі сторінки
в мережі Facebook ГУ ДФС у м. Києві

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»