Національний банк рекомендує громадянам у своїх зверненнях додатково вказувати деталі порушень, надавати підтверджуючі дані, включаючи фото-, аудіо- чи відеофіксацію, а також указувати контактні засоби зв’язку для можливого уточнення інформації. Це дозволить підвищити рівень реагування з боку Національного банку на виявлені порушення та надавати заявнику обґрунтовану відповідь по суті звернення.

Зокрема вказане стосується скарг щодо порушень установленого порядку організації та здійснення валютно-обмінних операцій.

Регулятор нагадав, що згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» у разі звернення громадянам, окрім суті скарги, необхідно зазначити:

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • місце проживання (поштова адреса: назва вулиці, проспекту, провулку, бульвару тощо; номер будинку, корпусу, квартири, назва населеного пункту) та контактний телефон;
  • e-mail — за бажання отримати відповідь на електронну скриньку.
Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»