У цьому матеріалі ми розкажемо та покажемо, як заповнити й зареєструвати податкову накладну за допомогою сервісу REPORT на прикладі операції постачання товару неплатнику ПДВ

Заповнення податкової накладної

Податкова накладна, складена на постачання товарів/послуг для неплатника ПДВ, не видається такому покупцю/отримувачу. Тож у верхній лівій частині такої податкової накладної ставлять відповідну помітку та зазначають тип причини «02»Складена на постачання неплатнику податку (п. 8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Мінфіну України від 31.12.2015 р. № 1307, даліПорядок № 1307) (див. рисунок 1).

У разі постачання товарів/послуг отримувачу (покупцю), який не зареєстрований як платник ПДВ, у графі «Отримувач (покупець)» зазначають «Неплатник», а в рядку «Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)» відображають умовний ІПН «100000000000» (п. 12 Порядку № 1307) (див. рисунок 1).

Натисніть на картинку для перегляду в збільшеному вигляді

Рис. 1. Фрагмент заповнення податкової накладної в разі постачання товару неплатнику ПДВ

Далі розгляньмо невеличкий приклад.

Приклад

ТОВ «Креатив» (платник ПДВ) відвантажило 18.07.2017 р. приватному підприємцю Вовку В.І. (неплатнику ПДВ) 4 шт. металопластикових чотирьохкамерних вікон на загальну суму 24 000 грн (у т.ч. ПДВ — 4000 грн). Код товару за УКТ ЗЕД — 3925200000 «двері, вікна та їх рами, наличники і пороги» (товарна позиція — 3925 «Вироби будівельні з пластмас, не зазначені в іншому місці»).

Фрагмент заповненого розділу А та розділу Б податкової накладної відповідно до умов прикладу зобразимо на рисунку 2.

Натисніть на картинку для перегляду в збільшеному вигляді

Рис. 2. Фрагмент заповнення податкової накладної в разі постачання товару неплатнику ПДВ

Реєстрація податкової накладної в сервісі REPORT

Розгляньмо покрокову процедуру реєстрації податкової накладної в сервісі REPORT. Це легко, зручно та зрозуміло.

Крок 1. Завантажте документ, створений у будь-якій обліковій системі.

Натисніть на картинку для перегляду в збільшеному вигляді

Крок 2. Для цього оберіть документ на своєму комп’ютері. Його можна обрати, указавши шлях до файлу, або «перетягнути» його безпосередньо у вікно імпорту файлів (позначено стрілочками на рисунку далі).

Натисніть на картинку для перегляду в збільшеному вигляді

Крок 3. Обраний документ буде імпортовано в сервіс REPORT і відобразиться у відповідному вікні.

Натисніть на картинку для перегляду в збільшеному вигляді

Крок 4. Закрийте вікно завантаження документа й перейдіть до списку податкових накладних. Завантажений документ відобразиться в списку.

Натисніть на картинку для перегляду в збільшеному вигляді

Крок 5. За потреби документ можна відкрити, переглянути, унести необхідні корективи. Далі — натискаємо кнопку «Зареєструвати».

Натисніть на картинку для перегляду в збільшеному вигляді

Крок 6. Сервіс REPORT покаже, яку саме накладну Ви хочете зареєструвати (із зазначенням порядкового номера).

Натисніть на картинку для перегляду в збільшеному вигляді

Крок 7. Далі натискаємо на кнопку «Підписати і відправити». При цьому система автоматично визначить, якими ключами буде підписаний документ.

Натисніть на картинку для перегляду в збільшеному вигляді

Крок 8. Після натискання кнопки «Підписати і відправити» документ відображатиметься в списку як вихідний.

Натисніть на картинку для перегляду в збільшеному вигляді

Крок 9. Перейдіть у блок «Отримати вхідні документи та квитанції» і натисніть кнопку «Обробити». У результаті ви отримаєте повідомлення та квитанцію про реєстрацію.

Натисніть на картинку для перегляду в збільшеному вигляді

Ось і все. Реєструйте податкові накладні та подавайте звітність завжди без проблем та вчасно за допомогою сервісу REPORT. Ми щодня вдосконалюємося та вкладаємо максимум зусиль, аби полегшити бухгалтерам роботу.

Вдалого звітування!

З повагою,
Ваш незмінний помічник,
компанія ЛІГА:ЗАКОН

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»