У разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування платник податку має право подати (протягом 365 к.дн., що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного в такій податковій накладній) пояснення та копії документів.

Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подання документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601. Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі.

До Повідомлення по кожній податковій накладній (!) в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН за конкретним критерієм, та бухгалтерська довідка з інформацією про наявність приміщень (власних, орендованих); виробничих потужностей (власних, орендованих); земельних ділянок (власних, орендованих); найманого персоналу (власного, за сумісництвом); доходу від проведення діяльності за попередній період; залишки готової продукції (найменування); залишки сировини (найменування).

Якщо платник не зумів приєднати до Повідомлення та надіслати електронно всі додатки за наведеним вище переліком, він може в день відправлення Повідомлення та додатків подати до державної податкової інспекції за місцем обліку копії таких первинних документів і бухгалтерську довідку.

У такому випадку бажано подати паперові копії документів та в електронній формі у форматі PDF (на з’ємному флеш-носії).

За повідомленням ГУ ДФС у Черкаській області

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»