Мінфін затвердив Порядок ведення єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій (далі — Порядок), розроблений відповідно до ст. 52 ПКУ.

Згідно з п. 7 Порядку, усі індивідуальні податкові консультації (далі — ІПК) підлягають обов’язковій реєстрації в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій (далі — Реєстр) та розміщенню на офіційному веб-сайті ДФС і повинні містити:

  • назву «Податкова консультація»;
  • дату реєстрації;
  • реєстраційний номер у Реєстрі;
  • опис питань, що порушуються платником податків, з урахуванням фактичних обставин, зазначених у зверненні платника податків;
  • обґрунтування застосування норм законодавства;
  • висновок із питань практичного використання норм законодавства, зазначених в ІПК.

Порівняно з п. 53.3 ПКУ, зазначений перелік доповнено одним реквізитом — датою реєстрації.

Реєстр складається з розділів, які дають змогу здійснювати пошук ІПК за реєстраційним номером, датою, стислим змістом питань (ключові слова), номером судової справи (за наявності) й органом, що надав таку консультацію.

Інформація в ІПК має бути актуальною, якісно підготовленою та змістовною й не повинна містити персональних даних, даних з обмеженим доступом, неперевірених або неузгоджених відомостей.

У разі скасування ІПК у судовому порядку така консультація підлягає виключенню з Реєстру та заміні на нову ІПК, що надана з урахуванням висновків суду, у строки, визначені п. 53.2 ПКУ, з відміткою про те, що нова ІПК надана на підставі рішення суду (п. 9 Порядку).

Наказ Мінфіну від 24.05.2017 р. № 523
(готується до опублікування
в «Офіційному віснику України»
№ 57 за 21.07.2017 р.)

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»