Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» від 29.06.2017 р. № 88 затверджено нові форми реєстраційних документів, а саме:

  • Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;
  • Реєстраційна картка (для юридичної особи);
  • Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи — підприємця);
  • Додаток до Реєстраційної картки;
  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
  • Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набирають чинності 10 липня 2017 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка прийматимуться віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 07 липня 2017 року включно.

Переглянути й завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна в розділі «Реєстрація користувачів».

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»