Чи необхідно проводити перерахунок ПДФО за 2015, 2016 роки працівнику, який мав право на податкову соціальну пільгу (далі — ПСП), а пільга не застосовувалася? Якщо так, чи потрібно подавати уточнюючі розрахунки за формою № 1ДФ?

ПСП починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви платника податку про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право.

Роботодавець відображає в податковій звітності всі випадки застосування або незастосування ПСП згідно з отриманими від платників податку заявами про застосування пільги, а також заявами про відмову від такої пільги.

Роботодавець та/або податковий агент має право здійснювати перерахунок сум нарахованих доходів, утриманого податку за будь-який період та в будь-яких випадках для визначення правильності оподаткування, незалежно від того, чи має платник податку право на застосування ПСП.

Уточнюючий податковий розрахунок подається в разі необхідності проведення коригувань податкового розрахунку після закінчення строку його подання. Уточнюючий податковий розрахунок може подаватись як за звітний період, так і за попередні періоди.

За повідомленням ГУ ДФС у Львівській області

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»