Затверджено новий Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу, сфера дії якого охоплює роботодавців, працівники яких допустили порушення застосування податкової соціальної пільги.

Контролюючий орган, що здійснює аналіз показників податкової звітності, повідомляє роботодавця про наявність виявлених на підставі даних податкової звітності чи документальних перевірок порушень платником податку — працівником такого роботодавця застосування податкової соціальної пільги, про позбавлення платника податку чи відновлення його права на податкову соціальну пільгу відповідно до норм пп.пп. 169.2.1, 169.2.4 ПКУ.

Структурний підрозділ ДФС у Повідомленні про порушення зазначає про відновлення права працівника на податкову соціальну пільгу платника ПДФО, яка розпочинає застосовуватися з податкового місяця, що настає за місяцем, у якому суми недоплати ПДФО та штраф у розмірі 100% суми недоплати повністю погашені платником податку на підставі включення таких сум до його річної податкової декларації в разі, якщо такі суми не були утримані податковим агентом за рахунок доходу платника податку.

Наказ Мінфіну від 19.05.2017 р. № 514

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»