Податкова декларація повинна бути підписана керівником платника податків або вповноваженою особою, а також особою, котра відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації. Безпосередньо керівник підписує податкову декларацію, якщо він веде бухоблік одноособово.

Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються ЕЦП посадових осіб платника податків у такому порядку: першим — ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера), другим — ЕЦП керівника, третім — ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

Платником податків — фізичною особою — суб’єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються в зазначеному далі порядку: першим — ЕЦП платника податків — фізичної особи, другим — ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності).

За відсутності в платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються в такому порядку: першим — ЕЦП керівника, другим — ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

Електронний сервіс «Управління ЕЦП» створений для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів шляхом надання Повідомлення в електронному вигляді. Також в Повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до спливу строку дії попереднього сертифіката) або бухгалтера.

Сформоване Повідомлення керівник обов’язково підписує своїм ЕЦП, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника.

Підкатегорія 135.03 системи «ЗІР»

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»