У Державній фіскальній службі України заплановано створення Департаменту таргетингу та управління ризиками, — про це розповів в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час засідання Уряду, яке відбулося 31 травня.

Фахівці зазначеного Департаменту здійснюватимуть:

  • відеоаналітику та віддалене спостереження за пунктами пропуску й зонами митного контролю;
  • онлайн-моніторинг процесів митного контролю й оформлення;
  • координацію оперативних заходів і взаємодію з усіма зацікавленими сторонами;
  • супроводження системи управління ризиками та її постійну актуалізацію.

Водночас відеоконтроль і моніторинг провадитимуть в цілодобовому режимі.

Запуск таргетинг-центру дозволить спростити й прискорити митні формальності для сумлінних суб’єктів господарювання, істотно підвищить результативність митного контролю та зменшить корупційні ризики за рахунок перенесення частини повноважень щодо прийняття рішень до НТЦ.

Необхідним обладнанням планується забезпечити 10 пунктів пропуску через державний кордон з усіма країнами-сусідами. Зокрема на кордоні з Польщею будуть обладнані 3 пункти пропуску, оскільки це один із пріоритетних напрямів туризму та зовнішньоекономічних зв’язків.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»