У разі якщо під час підписання документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», платник насамперед має перевірити, який ключ ЕЦП використовується першим.

Варто пам’ятати, що правильна послідовність підписів для податкової звітності така: бухгалтер – директор – електронна печатка.

Далі необхідно перевірити правильність введення пароля, а саме — регістр введення пароля, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи).

Потім слід звернути увагу, чи відповідає набраний пароль ключу, який використовується. Наприклад: пароль до ключа бухгалтера використовується лише з ключем бухгалтера.

Окрім того, помилка може виникати, якщо змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

У разі якщо жодна із зазначених вище рекомендацій не допомагає вирішити проблему, треба звернутися до представництва АЦСК ІДД, у якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ й отримати відповідні йому посилені сертифікати.

За даними ГУ ДФС у Вінницькій області

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»