ГУ ДФС у м. Києві з метою створення сприятливих умов для платників податків щодо включення у систему електронного документообігу повідомляє, що укладення договорів про визнання електронних документів між суб’єктами господарювання та ДПІ в районах ГУ ДФС у м. Києві здійснюється не пізніше наступного робочого дня.

З питань організації роботи зазначеного сервісу слід звертатися за тел.: 461-77-11 — з 9-00 до 18-00 (з понеділка по четвер), з 9-00 до 16-45 (у п’ятницю). Перерва — з 13-00 до 13-45.

Нагадаємо!

Можливість реалізації механізму обміну електронними документами (документообігу) між суб’єктами електронного документообігу планують поліпшити, а відповідний проект наказу «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» розміщено на офіційному сайті Мінфіну. Розлогіше про це можна прочитати в новині «Форму Договору про визнання електронних документів оновлять».

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»