Із 3 квітня 2017 року підприємці можуть в онлайн-режимі перевірити електронний реєстр відшкодування ПДВ. Про це на своєму офіційному веб-сайті повідомив Мінфін України.

Як працюватиме такий реєстр? Усю вхідну інформацію в реєстр формує ДФС на підставі заявок бізнесу та закріплює це електронним цифровим підписом. ДФС уносить таку інформацію в реєстр. Після цього на узгодження суми відводиться не більш ніж 30 днів (у передбачених законом випадках — 60 днів) і відбувається автоматичне відшкодування на наступний день після спливу цього строку.

Відшкодування відбувається у хронологічному порядку (підприємець, який перший подав, першим отримує кошти за всіх інших рівних умов) та на щоденній основі. Раніше ПДВ відшкодовували в останні 5 днів місяця. За такого підходу підприємці не могли завчасно планувати. Тепер повертатимуть ПДВ у будь-який день місяця після узгодження суми, тому бізнес зможе краще планувати свою діяльність й отримає додаткові оборотні кошти, починаючи з 10-х чисел кожного місяця.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»