Мінінфраструктури затвердило положення, що визначає функції та особливості діяльності комісії з апеляцій, яка розглядає спірні питання, що виникають під час установлення категорій готелям та іншим об'єктам, що призначаються для надання послуг з тимчасового розміщення (проживання) (далі — Комісія з апеляцій).

Для вирішення спірного питання власник засобу розміщення або уповноважена ним особа має подати до Мінінфраструктури апеляційну заяву в письмовій формі. Зробити це необхідно не пізніше 30 календарних днів із дати одержання органом із сертифікації, що здійснював роботи з оцінювання відповідності засобу розміщення, рішення про відмову в установленні категорії такому засобу розміщення.

Також до апеляційної заяви додаються матеріали, призначені для пояснення позиції заявника, викладеної в апеляційній заяві.

Комісія з апеляцій, у свою чергу, зобов'язана розглянути апеляційну заяву не пізніше 14 календарних днів із дня її надходження. Рішення Комісії з апеляцій доводиться до відома заявника у строк, що не перевищує 10 календарних днів із дати прийняття Комісією з апеляцій такого рішення.

До відома: Комісія з апеляцій створюється при Мінінфраструктури України в складі не менше ніж 7 осіб. Склад Комісії з апеляцій формується із представників Мінінфраструктури України, Мінекономрозвитку України, Держтуризмкурорту України та, за необхідності інших заінтересованих центральних органів виконавчої влади.

 

Наказ Мінінфраструктури України «Про затвердження Положення про комісію з апеляцій, яка розглядає спірні питання, що виникають під час встановлення категорій готелям та іншим об'єктам, що призначаються для надання послуг з тимчасового розміщення (проживання)» від 08.10.2013 р. № 779.

Набирає чинності з дня офіційного опублікування.

Станом на 04.11.2013 р. не опублікований

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»