Новини публікуються мовою оригіналу

Згідно з п. 183.14 ПКУ, форми реєстраційної заяви, заяви про анулювання реєстрації, а також положення про реєстрацію платників податку затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову й митну політику.

Відповідно до п. 5.3 р. V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну України від 14.11.2014 р. № 1130 (даліПоложення № 1130), для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою № 3-ПДВ.

Водночас нормами Положення № 1130 визначено документи, які можуть надсилатися поштою, зокрема:

  • рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за формами № 6-РПДВ і № 7-РПДВ;
  • рішення про виключення сільськогосподарського підприємства з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування за формою № 6-РРС;
  • запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою № 1-ЗВР;
  • витяг із реєстру платників ПДВ за формою № 2-ВР.

Отже, надсилання поштою до контролюючого органу заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ за формо № 3-ПДВ Положенням № 1130 не передбачено.

Таке повідомлення на своєму офіційному веб-сайті розмістило ГУ ДФС у Тернопільській області.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»