Новини публікуються мовою оригіналу

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів наголошує: споживач має право на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію та послуги відповідно до законодавства про мови. Зокрема, ця норма закріплена в ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023-XII, та її неухильно повинні дотримуватися всі, хто обслуговує споживачів, — чи то працівник торгової мережі, чи інструктор у спортзалі, чи то офіціант у кафе.

У зв’язку із цим, якщо заходи передбачені законодавством України щодо використання на певній території російської мови як регіональної, не здійснювалися, а споживач не надавав згоди працівникам суб'єкта господарювання спілкуватися з ним російською мовою, то обслуговування недержавною мовою є неправомірним.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»