Новини публікуються мовою оригіналу

Фахівцям ДФСУ було поставлено запитання щодо того, яким чином та в які строки суб’єкт господарювання повинен подати алкогольно-тютюнову звітність у разі скасування електронного цифрового підпису у зв’язку з припиненням державної реєстрації, якщо припинення припадає на середину звітного періоду.

У відповіді, розміщеній у підкатегорії 115.05 системи «ЗІР», контролери роз’яснили: суб’єкту господарювання доцільно анулювати наявні ліцензії та до 10-го числа місяця, що настає за звітним, подати в орган ДФС за місцем реєстрації необхідну звітність із використанням електронного цифрового підпису. І лише після цього розпочинати процедуру припинення державної реєстрації.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»