Новини публікуються мовою оригіналу

ПФУ повідомив про запуск із 1 листопада 2016 року оновленого веб-порталу електронних послуг.

Відтак користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатися такими електронними послугами:

  • отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;
  • здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
  • отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх установлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;
  • подавати заяву-запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки із системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків із ПФУ (для страхувальників);
  • подавати скарги до органів Пенсійного фонду;
  • подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;
  • подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);
  • записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива онлайн-реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»