Новини публікуються мовою оригіналу

Настав час для проведення річної обов’язкової інвентаризації. І першим, про що має потурбуватися керівник підприємства, є призначення інвентаризаційної комісії. При цьому часто виникають запитання: кого включати до інвентаризаційної комісії, скільки осіб має до неї входити та хто її очолюватиме.

Також чимало проблем виникає й щодо самого процесу інвентаризації. Цей процес передбачає виявлення фактичної наявності активів, перевірку повноти відображення зобов’язань, коштів цільового фінансування, витрат майбутніх періодів. Порядок проведення інвентаризації кожного з таких об’єктів відрізняється та має свої особливості.

Унаслідок інвентаризації можуть бути виявлені нестачі та/або надлишки відповідних об’єктів інвентаризації. Тож бухгалтерів цікавить порядок їх відображення в бухгалтерському та податковому обліку.

Проблемним є й питання документування інвентаризації, адже для цього не має спеціально затверджених форм.

Отже, упродовж цього тижня ми розглянули такі питання:

Також буде корисно почитати статті, що були опубліковані на нашому веб-сайті раніше:

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»