У триденний строк із дня реєстрації заяви на видачу або оновлення картки цифрового контрольного пристрою (тахографа) Центр з видачі карток Компетентного органу перевіряє повноту й достовірність наданих у заяві даних та їх відповідність установленим вимогам. Після цього замовнику картки відправляють поштою та на електронну адресу платіжний документ або рішення про відмову у видачі картки.

У зв’язку з тим, що замовником та отримувачем картки водія може бути лише сам водій, оплата за виготовлення картки повинна надійти саме від нього (окрім випадків оформлення нотаріального доручення на здійснення оплати).

Строк видачі картки не повинен перевищувати 20 робочих днів після оплати. Картку видають особисто або відправляють поштовим листом за адресою, наведеною в заяві. Також можливий варіант видачі картки іншій особі за наявності в неї нотаріального доручення власника на отримання його картки.

Про готовність картки водія сповіщають по телефону, а в разі відсутності зв'язку повідомлення про готовність картки відправляють на адресу електронної пошти.

При цьому зверніть увагу на найпоширеніші помилки, що призводять до відмови у видачі картки:

  • незаповнені поля, що є обов'язковими для заповнення;
  • дані, зазначені в заяві, відрізняються від даних, наведених у копіях документів, доданих до заяви;
  • відсутні копії документів, що підтверджують наведені в заяві дані;
  • відсутній зразок підпису водія або відсутній підпис водія на зворотному боці заяви, де він погоджується з умовами отримання та використання картки, а також надає згоду на збирання та оброблення своїх персональних даних;
  • зразок підпису виходить за межі поля;
  • під час відправлення документів поштою заяву перегинають у місці приклеєної фотографії;
  • заява роздрукована на двох аркушах;
  • використання бланків заяв, які не відповідають бланку заяви, розміщеному на сайті ДП «ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ».

Лист Мінінфраструктури України від 10.09.2013 р. № 1.02-07-3442

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»