Новини публікуються мовою оригіналу

На веб-сайті Prozorro висвітлено проблемні питання оскарження процедур публічних закупівель.

Хто може оскаржити тендер в АМКУ?

Тендери до АМКУ можуть оскаржуватися суб’єктами (фізичними чи юридичними особами) із метою захисту своїх прав й інтересів, які охороняються законом, щодо рішення, дії чи бездіяльності замовника, унаслідок яких порушено права чи законні інтереси таких осіб.

На що треба звернути увагу при завантаженні скарги?

Насамперед — це створення самої скарги та створення реєстраційної картки, котра стає відправною точкою для початку оскарження тендерів.

Необхідно звернути увагу на необхідність унесення плати за подання скарги та підвантаження до скарги документа, який би підтверджував зарахування оплати коштів до бюджету.

Які типові помилки при складання скарги?

Найдивніша помилка під час складання скарг — це власне некоректна подача скарги. Доволі часто суб’єкти господарювання, не розуміючи різниці між подачею скарги та зверненням до замовника за роз’ясненнями та/або усуненнями порушень, заповнюють поля саме для створення реєстраційної картки оскарження.

До чого це призводить?

Це призводить до величезної кількості «псевдо»-скарг, на які Колегія АМКУ має реагувати, а саме: лишаючи такі «скарги» без розгляду у зв’язку з їх невідповідністю вимогам законодавства.

Тому дуже важливо розуміти: якщо ви бажаєте звернутися до замовника за роз’ясненням — не пишіть у розділі скарг. А маючи на меті подачу скарги, слід керуватися вимогами до форми, змісту, порядку та строків подання скарги.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»