Новости публикуются на языке оригинала
ГУ ДФС в Одеській області на своєму офіційному веб-сайті повідомило про роботу електронного сервісу фіскальної служби «Управління ЕЦП».
За словами податківців, такий сервіс надає можливість керівнику підприємства вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо посилених сертифікатів відповідальних осіб і самостійно визначити строк, на який відповідальній особі надається право підпису податкових документів (у межах строку дії сертифіката цієї відповідальної особи). Також у повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до спливу строку дії попереднього сертифіката) або бухгалтера.
Для формування та подання платниками інформації щодо Електронного цифрового підпису в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення за кодом J391102.
Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису формується й надсилається платником податків для виконання на адресу Інформаційного порталу органів ДФС України у випадках:
- уведення нової посади з наданням права ЕЦП податкових документів в електронному вигляді;
- призначення на посаду, що передбачає право ЕЦП податкових документів в електронному вигляді, нового співробітника;
- заміна існуючого сертифіката відкритого ключа.
До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, і таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб.
У Повідомленні при внесенні записів про осіб, яким надано право ЕЦП, можна задавати винятково 3 типи підпису:
- «директор» — для директора й заступника директора;
- «бухгалтер» — для бухгалтера й заступника бухгалтера;
- «підпис податкових накладних» — для осіб, яким надано право підпису податкових накладних.
Під час формування Повідомлення допускається зазначати в ньому декількох осіб. Усі реквізити Повідомлення обов’язкові для заповнення. У випадку їх відсутності Повідомлення для виконання не приймається.
Сформоване Повідомлення обов’язково підписується керівником електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.