Новости публикуются на языке оригинала

ГУ ДФС в Одеській області на своєму офіційному веб-сайті повідомило про роботу електронного сервісу фіскальної служби «Управління ЕЦП».

За словами податківців, такий сервіс надає можливість керівнику підприємства вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо посилених сертифікатів відповідальних осіб і самостійно визначити строк, на який відповідальній особі надається право підпису податкових документів (у межах строку дії сертифіката цієї відповідальної особи). Також у повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до спливу строку дії попереднього сертифіката) або бухгалтера.

Для формування та подання платниками інформації щодо Електронного цифрового підпису в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення за кодом J391102.

Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису формується й надсилається платником податків для виконання на адресу Інформаційного порталу органів ДФС України у випадках:

  • уведення нової посади з наданням права ЕЦП податкових документів в електронному вигляді;
  • призначення на посаду, що передбачає право ЕЦП податкових документів в електронному вигляді, нового співробітника;
  • заміна існуючого сертифіката відкритого ключа.

До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, і таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб.

У Повідомленні при внесенні записів про осіб, яким надано право ЕЦП, можна задавати винятково 3 типи підпису:

  • «директор» — для директора й заступника директора;
  • «бухгалтер» — для бухгалтера й заступника бухгалтера;
  • «підпис податкових накладних» — для осіб, яким надано право підпису податкових накладних.

Під час формування Повідомлення допускається зазначати в ньому декількох осіб. Усі реквізити Повідомлення обов’язкові для заповнення. У випадку їх відсутності Повідомлення для виконання не приймається.

Сформоване Повідомлення обов’язково підписується керівником електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»