Фахівці ДФСУ в підкатегорії 102.04 системи «ЗІР» надали роз’яснення щодо порядку подання заяви й установчих документів до контролюючого органу при внесенні змін до статуту.

Так, згідно з п. 14 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабміну від 13.07.2016 р. № 440 (даліПорядок № 440), у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації, унесення змін до її установчих документів або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація (для первинних організацій політичних партій або професійних спілок), до контролюючого органу подається реєстраційна заява з позначкою «зміни», до якої додаються копії документів, відповідно до п. 6 Порядку № 440.

Заява та копії документів повинні бути подані протягом 10-ти робочих днів із дня державної реєстрації таких змін, а в разі коли державна реєстрація змін не здійснюється — протягом 10-ти робочих днів із моменту виникнення вказаних у п. 14 Порядку № 440 обставин.

За результатами розгляду реєстраційної заяви з позначкою «зміни», контролюючий орган, відповідно до п.п. 7 і 8 Порядку № 440, уносить записи (зміни) до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі — Реєстр) та видає неприбутковій організації рішення про повторне включення неприбуткової організації до Реєстру чи про зміну ознаки неприбутковості або про відмову в повторному включенні організації до Реєстру (п. 15 Порядку № 440).

Під час повторного включення неприбуткової організації до Реєстру ознака неприбутковості й дата її присвоєння не змінюються.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»