ГУ ДФС у Харківській області в листі від 02.09.2016 р. № 505/ФОП/20-40-13-02-13 повідомила, що при переведенні на обслуговування платника з одного органу ДФС до іншого (узяття на облік/зняття з обліку) у зв'язку зі зміною місцезнаходження (місця проживання) платника податків, у день узяття на облік платника податків в органі ДФС за новим місцезнаходженням (місцем проживання) відбувається автоматичне передання картки особового рахунка платника з наявними в ній залишками.

Якщо платник ЄСВ у звітному періоді змінює місцезнаходження, звіт за цей звітний період (із першого до останнього календарного числа звітного періоду) подається до органу доходів і зборів за новим місцем узяття на облік.

А ось у разі зміни податкової адреси (місця проживання), пов’язаної зі зміною адміністративного району, ФОПу — платнику єдиного податку необхідно зареєструвати нову Книгу в контролюючому органі за новим місцем обліку.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»