ДФС у листі від 25.08.2016 р. № 28602/7/99-99-15-02-01-17 пояснила окремі питання актуалізації реєстру неприбуткових установ й організацій.

1. Запити ДФС не надсилаються неприбутковим організаціям, установчі документи яких оприлюднені на порталі електронних сервісів і відповідають вимогам, установленим п. 133.4 ПКУ.

2. Не вимагається від неприбуткових організацій надання копій тих установчих документів, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону № 755.

3. Неприбуткові підприємства, установи й організації, унесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом № 652, що відповідають вимогам п. 133.4 ПКУ, включаються контролюючим органом до нового Реєстру. За бажанням неприбуткової організації вона може подати до контролюючого органу копії установчих документів.

4. Якщо неприбуткова організація діє на підставі установчих документів організації вищого рівня згідно із законом, така неприбуткова організація може повідомити контролюючий орган щодо її належності до структури відповідної організації вищого рівня та подати копії документів, що підтверджують таку належність (підпорядкованість).

5. Не передбачено обов'язку надання реєстраційної заяви за формою № 1-РН неприбутковими організаціями, які внесені до Реєстру на день набрання чинності Законом № 652.

6. Якщо неприбуткова установа чи організація не подавала до контролюючого органу заяву з позначкою «зміни» або «доповнення» у разі здійснення відповідних змін, рекомендуємо такій неприбутковій організації подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою № 1-РН, а також завірені копії документів.

7. Включенню до нового Реєстру підлягатимуть неприбуткові організації, що відповідають вимогам, установленим п. 133.4 ПКУ, і мають статус юридичної особи.

8. Неприбуткова організація, установчі документи якої оприлюднені на порталі електронних сервісів згідно із Законом № 755, замість копій установчих документів може подати до контролюючого органу відповідь щодо приведення установчих документів у відповідність до вимог, установлених п. 133.4 ПКУ.

9. Завірені копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження чи придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом, подаються лише до контролюючого органу — безпосередньо або надсилаються на його адресу поштою.

10. Контролюючий орган може проводити перевірку відомостей, які містяться в поданих документах, щодо відповідності вимогам, установленим ПКУ та законодавством, котре регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»