Відтепер при реєстрації речових прав на нерухоме майно немає потреби подавати документи, що перебувають у володінні державних органів. Це передбачено постановою «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 23.08.2016 р. № 553.
Відомості про документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта, державний реєстратор отримуватиме в режимі реального часу безпосередньо з Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих і будівельних робіт, і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування й анулювання зазначених документів.
Зміни запрацюють через 2 місяці з дня набрання чинності зазначеною вище постановою Уряду, коли Мін’юстом спільно з Мінрегіоном буде запроваджено інформаційну взаємодію між Державним реєстром речових прав на нерухоме майно та Єдиним реєстром документів, що надають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування й анулювання зазначених документів.
Відтепер територіальні громади мають можливість подавати документи для реєстрації статуту, отримання дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади через центри надання адміністративних послуг. При цьому Уряд звільнив територіальні громади від сплати за ці адміністративні послуги.