(коментар до п. 3 листа Мінфіну України від 15.02.2013 р. № 31-08410-07/23-357/246, далі — лист № 246)
Спеціалісти Мінфіну вкотре наголосили, що оскільки МСФЗ приймає Рада з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку, то Мінфін не надає їх тлумачення. Зазначимо, що такий же висновок був викладений у листі Мінфіну від 01.01.2013 р. № 31-08410-07-16/3187.
Тобто тлумачення МСФЗ не належить до повноважень Мінфіну. Так, на Мінфін України покладено лише обов’язок запровадження міжнародних стандартів фінзвітності (пп. 58 п. 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 р. № 446/2011).
Водночас функція з тлумачення МСФЗ, згідно з п. 43 Конституції Фонду МСФЗ, покладена на Комітет із тлумачення міжнародних стандартів фінансової звітності (далі — Комітет з тлумачення МСФЗ). Про це фахівці Мінфіну зазначали ще в своєму листі від 08.11.2012 р. № 31-08410-07-10/26936.
Спеціалісти Мінфіну вкотре наголосили, що оскільки МСФЗ приймає Рада з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку, то Мінфін не надає їх тлумачення. Зазначимо, що такий же висновок був викладений у листі Мінфіну від 01.01.2013 р. № 31-08410-07-16/3187.
Тобто тлумачення МСФЗ не належить до повноважень Мінфіну. Так, на Мінфін України покладено лише обов’язок запровадження міжнародних стандартів фінзвітності (пп. 58 п. 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 р. № 446/2011).
Водночас функція з тлумачення МСФЗ, згідно з п. 43 Конституції Фонду МСФЗ, покладена на Комітет із тлумачення міжнародних стандартів фінансової звітності (далі — Комітет з тлумачення МСФЗ). Про це фахівці Мінфіну зазначали ще в своєму листі від 08.11.2012 р. № 31-08410-07-10/26936.