З теми тижня «Виїзна торгівля» ми вже дізналися про низку організаційних моментів виїзної торгівлі, зокрема, про дозвільні процедури й асортиментні обмеження, необхідність застосування РРО та дотримання касової дисципліни. А сьогодні ознайомимося, як у бухгалтерському та податково-прибутковому обліку відображається монтаж/демонтаж торговельної точки, з обліком торговельного обладнання, обліком торгової виручки тощо
Підготовка виїзної точки торгівлі
Бухгалтерський облік
Виїзна торгівля здійснюється через дрібнороздрібну торговельну мережу як одна із форм позамагазинного продажу товарів, за якої приміщення не мають торговельного залу для споживачів, товари продають через (п. 3 Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі, затверджених наказом Мінзовнішекономторгу від 08.07.1996 р. № 369, далі — Правила № 369):
- пункти некапітальної забудови — кіоски, ларі, ларки, палатки, павільйони для сезонного продажу товарів, торговельні автомати;
- засоби пересувної мережі — автомагазини, автокафе, авторозвозки, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки-прилавки), розноски, лотки, столики тощо.
Як ми вже розповідали у статті «Виїзна торгівля: як підготуватися» (№ 82/2019), з пересувними об’єктами торгівлі (автомагазин тощо) працювати простіше, тому їх найчастіше й використовують.
Так, пересувну точку торгівлі підприємство може придбати або взяти в оренду.