У цьому матеріалі ми розглянемо, як операційна оренда нерухомості (основних засобів) відображається в бухгалтерському та податково-прибутковому обліку
Газета № 143 / 1 серпня 2017
Зміст
Тема тижня: Оренда нерухомості
Оплата праці
Оренда нерухомості: бухгалтерський та податковий облік
Не актуальна редакція
Редакція документа:
1 серпня 2017
4 грудня 2019
Матеріали по темі
-
Аналітичні матеріали
-
Договори найму не втрачають своєї актуальності. Вони можуть помітно відрізнятись один від одного через певні причини — відмінні об’єкти найму, статуси сторін, специфічна сфера відносин тощо. Які особливості договорів найму?
-
У сучасному світі, що так швидко розвивається, техніка не завжди здатна встигнути за людиною. Може, саме тому все частіше підприємцям доводиться сидіти не в комфортабельних офісних центрах, яких у нас чимало, а у звичайних житлових будинках поряд із нами по сусідству. Чи правильно це? Чи можна взагалі орендувати житлове приміщення під офіс? І, власне, які це матиме для нього наслідки, у тому числі й податкові, і яка думка стосовно цього в судів? Про все це ми й поговоримо далі…
-
Підприємство отримує/передає в операційну/фінансову оренду автомобіль. Які будуть наслідки в ПДВ-обліку?
-
Який порядок обкладення ПДВ операцій із відшкодування (компенсації) орендарем вартості комунальних послуг й електроенергії?
-
Які первинні документи оформлювати під час оренди? Чи потрібен акт наданих послуг? Рахунок-фактура — чи первинний документ під час оренди? Чи вимагають податківці акт приймання-передачі послуг оренди? Яка позиція Мінфіну?