Минулого тижня на перший план вийшла тема зупинення реєстрації податкових накладних та дії платника податків у таких випадках

Зупинення реєстрації ПН

Проблеми призупинення реєстрації податкових накладних і шляхи їх вирішення обговорювалися на круглому столі, організованому компанією ЛІГА:ЗАКОН спільно з Мінфіном і ДФС. Відео круглого столу можна проглянути за посиланням. Основні тези — за посиланням.

Що робити, якщо не вдається направити електронно документи в разі блокування податкової накладної? У разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування платник податку має право подати (протягом 365 к.дн., що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного в такій податковій накладній) пояснення та копії документів.

Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подання документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F) 1312601. Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі. Детальніше

Також ДФС на своєму сайті розмістила відповіді на питання платників, які стосуються випадків блокування податкових накладних. Детальніше з ними можна ознайомитися тут.

Який регламент роботи Комісії ДФС, що розглядає матеріали по блокуванню податкових накладних? Прийняті Комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації надсилаються платнику податків протягом 5-ти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень і документів та/або Таблиці даних платника податку засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог щодо електронного документообігу та ЕЦП шляхом надіслання документа в електронний кабінет з одночасним надсиланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату й час його надіслання в електронний кабінет.

Для забезпечення належної організації роботи й функціонування Комісії ДФС на постійній основі в ГУ ДФС, ГУ ДФС у м. Києві й Офісі великих платників податків ДФС створюються Робочі групи. Детальніше

Аналітика на тему

Блокування реєстрації податкових накладних: найважливіші аспекти

Штрафи за несвоєчасну реєстрацію в ЄРПН податкових накладних: перше роз’яснення ДФС

Чи будуть штрафи за несвоєчасну реєстрацію в ЄРПН податкових накладних, що не надаються покупцям

Реєстрація в ЄРПН податкових накладних

Застосування печатки

Позитивною новиною минулого тижня став той факт, що починаючи з 19.07.2017 р. печатка не належить до обов’язкових реквізитів первинного документа. Проте іноді на наявності печатки наполягають як самі контрагенти, так і контролюючі й судові органи.

У матеріалі «Із 19.07.2017 р. печатка — не обов’язковий реквізит первинного документа» ми розглянули, хто й коли зобов’язаний ставити відбиток печатки на первинних документах, а коли такої необхідності немає.

Платникам ПДФО — оновлено форму декларації

Також маємо оновлення форми податкової декларації про майновий стан і доходи й Інструкції щодо її заповнення. Це сталося завдяки наказу Мінфіну від 06.06.2017 р. № 556, який набере чинності 31.12.2017 р. Більшість із уточнень і доповнень обумовлені змінами до ПКУ, що були внесені Законом України від 21.12.2016 р. № 1797-VIII та запрацювали 01.01.2017 р. Детальніше

Аналітика на тему

Декларація про майновий стан і доходи фізосіб: як скласти й коли подати

Пам’ятка фізособам, які зобов’язані подати декларацію про майновий стан і доходи

Відповідальність та санкції

Одне з найпоширеніших запитань на практиці — відповідальність за старі помилки, до яких новий бухгалтер не має відношення, проте їх виявлено після того, як попередній бухгалтер передав йому справи.

Під час передання справ доволі часто за результатами перевірки складають відповідний акт, у якому новий бухгалтер (здебільшого це стосується головбуха) ставить свій підпис про них. І це незважаючи на те, що у жодному нормативному акті не передбачено обов’язку нового бухгалтера перевіряти отримані від колишнього бухгалтера справи. Детальніше

Аналітика на тему

Чи можна укласти договір про повну матеріальну відповідальність із бухгалтером

Роз’яснення ДФС

ЄСВ. ДФСУ в ІПК від 11.07.2017 р. № 1127/Р/99-99-13-02-01-14/ІПК зазначила, що на період перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами ФОП на спрощеній системі оподаткування не звільняється від сплати ЄСВ. Детальніше

ПДВ і податкова накладна. Ознака імпортованого товару не належить до обов’язкових реквізитів податкової накладної. Обов’язковим реквізитом є саме код товару згідно з УКТ ЗЕД, який зазначається за повним набором цифр. На це звертає увагу ГУ ДФС у Дніпропетровській області в ІПК від 11.07.2017 р. № 1095/ІПК/10/04-36-12-01-16.

Оскільки графа 3.2 податкової накладної «ознака імпортованого товару» не належить до обов’язкових реквізитів податкової накладної, перелік яких установлено в п. 201.1 ПКУ, то допущені помилки під час її заповнення (або незаповнення) не впливатимуть на право відображення податкового кредиту з ПДВ покупця товарів (за умови правильного заповнення інших реквізитів, зокрема, коду УКТ ЗЕД, і реєстрації податкової накладної в ЄРПН).

Актуальні коментарі тижня

Чи можна вважати податкове правопорушення вчиненим повторно, якщо ППР із першим штрафом оскаржено

Як оскаржити рішення комісії ДФС про відмову в реєстрації податкової накладної

ТЕМА ТИЖНЯ: «Облік у бюджетних установах»

Із 1 січня 2017 року діють 19 НП(С)БОДС, а незабаром іще мають затвердити НП(С)БОДС 136 «Біологічні активи». Одночасно кардинально змінилися План рахунків, порядок його застосування та методологія бухобліку. Тому бюджетні установи не можуть застосовувати раніше затверджені облікову політику, робочий план рахунків та кореспонденцію субрахунків, а отже, повинні затвердити їх у новій редакції.

Водночас постає чимало запитань щодо бухобліку госпоперацій у бюджетних установах у зв’язку із цими новаціями.

Тема тижня «Облік у бюджетних установах»

Наказ про організацію бухгалтерського обліку: що врахувати

Облікова політика бюджетної установи: що потрібно врахувати

Бюджетна установа самостійно розробляє кореспонденцію субрахунків господарських операцій

Як скласти графік документообігу бюджетній установі

Бухоблік госпоперацій у бюджетних установах: відповіді на запитання з вебінару

Будьте завжди в курсі найголовніших бухгалтерських новин!

Приєднуйтеся до дружної команди «Інтерактивної бухгалтерії» у Facebook. Замовляйте тестовий доступ до продукту за посиланням або оформіть передплату та користуйтеся всіма перевагами сервісу «Інтерактивна бухгалтерія» уже сьогодні.

З безмежною повагою,

«Інтерактивна бухгалтерія»